ID: 36066
Omschrijving
Wij hebben deze draagzak heel weinig gebruikt omdat ik niet zn draagmoeder ben en mn kindjes het ook niet zo fijn vonden. 2x heeft papa het gebruikt op vakantie dus hij is nog heel netjes en zo goed als nieuw.
Doos en papieren zitten er nog bij.
Hij is heel makkelijk te dragen en zelf om te doen.
Wij hebben er toen €150,- voor betaald.
Ophalen in Apeldoorn.
Doos en papieren zitten er nog bij.
Hij is heel makkelijk te dragen en zelf om te doen.
Wij hebben er toen €150,- voor betaald.
Ophalen in Apeldoorn.