ID: 30442
Omschrijving
Een degelijk afgemonteerde Dahon Vitesse D7HG vouwfiets, met de originele handleiding. Eenvoudig en snel op te vouwen.
Deze Dahon vouwfiets is met een 7 versnellingen Shimano Nexus naafversnelling afgemonteerd om ook langere afstanden goed door te komen. Met het stijve en toch lichtgewicht aluminium frame een fiets die je overal brengt waar je wilt.
De Dahon Vitesse D7HG vouwfiets heeft 20 inch wielen. De velgen zijn aluminium met sterke RVS spaken die het geheel zeer degelijk maakt. De velgremmen voor en achter zorgen voor een sterke en krachtige rem in alle omstandigheden.
De fiets is gebruikt, maar altijd keurig onderhouden en functioneert prima. Een aantal onderdelen zijn door een fietsenmaker vervangen door betere componenten:
- Voorlamp vervangen door een krachtige Kyoso voorlamp.
- V-brakes achter vervangen door Shimano Deore V-brakes.
- Zadel vervangen door een racefiets zadel.
Er lijkt wel een klein gaatje in de achterband te zitten, hij loopt gedurende een dag langzaam leeg. Dus houdt rekening met maximaal een nieuwe binnenband. De buitenband is nog prima.
Heeft u nog vragen, dan hoor ik het graag.
Deze Dahon vouwfiets is met een 7 versnellingen Shimano Nexus naafversnelling afgemonteerd om ook langere afstanden goed door te komen. Met het stijve en toch lichtgewicht aluminium frame een fiets die je overal brengt waar je wilt.
De Dahon Vitesse D7HG vouwfiets heeft 20 inch wielen. De velgen zijn aluminium met sterke RVS spaken die het geheel zeer degelijk maakt. De velgremmen voor en achter zorgen voor een sterke en krachtige rem in alle omstandigheden.
De fiets is gebruikt, maar altijd keurig onderhouden en functioneert prima. Een aantal onderdelen zijn door een fietsenmaker vervangen door betere componenten:
- Voorlamp vervangen door een krachtige Kyoso voorlamp.
- V-brakes achter vervangen door Shimano Deore V-brakes.
- Zadel vervangen door een racefiets zadel.
Er lijkt wel een klein gaatje in de achterband te zitten, hij loopt gedurende een dag langzaam leeg. Dus houdt rekening met maximaal een nieuwe binnenband. De buitenband is nog prima.
Heeft u nog vragen, dan hoor ik het graag.