ID: 34940
Omschrijving
Ik bied een paar mooie zwarte laarzen aan .
Heb ze 1x gedragen ,maat 37 Kleur zwart .
De laarzen Hebben aan de achterkant stiek banen .
Een rits aan de binnenkant en een gesp aan de enkel .
De laarzen Hebben een print en een klein hakje .
Helaas te groot voor mij .
Voor meer info kun je me mailen.
Kijk ook eens bij mijn andere advertenties voor meer kleding of andere spulletjes.
Evt te verzenden via DHL servicepunt of aan huis Dpd punt en postnl.
Mvg loraine
Heb ze 1x gedragen ,maat 37 Kleur zwart .
De laarzen Hebben aan de achterkant stiek banen .
Een rits aan de binnenkant en een gesp aan de enkel .
De laarzen Hebben een print en een klein hakje .
Helaas te groot voor mij .
Voor meer info kun je me mailen.
Kijk ook eens bij mijn andere advertenties voor meer kleding of andere spulletjes.
Evt te verzenden via DHL servicepunt of aan huis Dpd punt en postnl.
Mvg loraine