ID: 27441
Advertentie ID: #27441 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Hoi!
Mijn naam is Kees. Ik ben een erg leuke stamboom Beagle van 5 jaar oud. Ik ben een reu en niet gecastereerd. Door een wijziging in het gezin ben ik nu op zoek naar een leuk baasje. Dit laatste is het belangrijkste, ik blijf lekker bij mij tot mijn huidige baasje tot het echt voor iedereen goed voelt.
Ik ben een echte Beagle, met mijn neus over de grond op zoek naar sporen en vooral eten. Ik kan prima los. In het bos of op het strand lange wandelingen zijn geen probleem. Ik houd je in de gaten en blijf in de buurt. In de buurt van een weg kan ik beter aan de lijn want mijn neus wil me wel eens ergens heen brengen zonder al te goed op te letten.
Ik ben opgegroeid in een gezin met kinderen. Heb alle leeftijden dus meegemaakt. Kinderen kunnen met mij spelen, licht stoeien, knuffelen, ik vind het allemaal leuk en als ik genoeg heb loop ik wel weg.
Ik vind het ook leuk als mijn baasje mij aandacht geeft. Of nog liever eten. Dit laatste kan je beter niet laten liggen en de kamer uitlopen want mijn drang om te eten is sterker dan mijn beheersing ook al weet ik dat het niet mag.
Ik kan me ook prima alleen vermaken. Dan ga ik lekker luieren in mijn mand. Nog liever doe ik dit in de zon. Ook als ik alleen thuis ben vermaak ik mij prima voor langere tijd.
Ik loop graag buiten en liever ren en snuffel ik lekker rond. Dit laatste schiet er de laatste tijd jammer genoeg bij in. Dus als er iemand is die graag met mij naar buiten gaat dan willen mijn baasjes mij wel een nieuw huis gunnen.
Heb je nog meer vragen of wil je mijn gewoon eens ontmoeten, dat kan.
Groet Kees
Mijn naam is Kees. Ik ben een erg leuke stamboom Beagle van 5 jaar oud. Ik ben een reu en niet gecastereerd. Door een wijziging in het gezin ben ik nu op zoek naar een leuk baasje. Dit laatste is het belangrijkste, ik blijf lekker bij mij tot mijn huidige baasje tot het echt voor iedereen goed voelt.
Ik ben een echte Beagle, met mijn neus over de grond op zoek naar sporen en vooral eten. Ik kan prima los. In het bos of op het strand lange wandelingen zijn geen probleem. Ik houd je in de gaten en blijf in de buurt. In de buurt van een weg kan ik beter aan de lijn want mijn neus wil me wel eens ergens heen brengen zonder al te goed op te letten.
Ik ben opgegroeid in een gezin met kinderen. Heb alle leeftijden dus meegemaakt. Kinderen kunnen met mij spelen, licht stoeien, knuffelen, ik vind het allemaal leuk en als ik genoeg heb loop ik wel weg.
Ik vind het ook leuk als mijn baasje mij aandacht geeft. Of nog liever eten. Dit laatste kan je beter niet laten liggen en de kamer uitlopen want mijn drang om te eten is sterker dan mijn beheersing ook al weet ik dat het niet mag.
Ik kan me ook prima alleen vermaken. Dan ga ik lekker luieren in mijn mand. Nog liever doe ik dit in de zon. Ook als ik alleen thuis ben vermaak ik mij prima voor langere tijd.
Ik loop graag buiten en liever ren en snuffel ik lekker rond. Dit laatste schiet er de laatste tijd jammer genoeg bij in. Dus als er iemand is die graag met mij naar buiten gaat dan willen mijn baasjes mij wel een nieuw huis gunnen.
Heb je nog meer vragen of wil je mijn gewoon eens ontmoeten, dat kan.
Groet Kees