ID: 37093
Advertentie ID: #37093 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Hierbij verkoop ik mijn anet a6 3d printer. Dit is mijn eerste 3d printer om te kijken of het 3d printen iets voor mij was. Ik ga zelf nu voor een iets professionelere en vind twee printers op m\'n kamer iets te veel worden. Deze printer vind ik daarom ook een mooie printer om een voorbeeld te geven wat er allemaal mee mogelijk is.
Specs:
-Volume is 20x20x25 cm
-Heated bed temp 0-60 celcius
-Nozzle diameter 0.4 mm
-Vermogen 250 watt
-Max print temp 250 celcius
-Kast is ongeveer 1 meter hoog en is 50 cm breed en 50 cm lang
Wordt geleverd met:
-anet a6
-kastje gemaakt van 2 IKEA lack tafeltjes
-inbussleutel
-usb met 16 gb sd kaart
-kabel om printer met pc te kopellen
-2 rollen pla, doorzichtig en wit (bij elkaar denk ik nog 100 gram)
-2 filament houders (1 vast op lack tafel en de ander is geprint in het wit en kan je op de printer zetten)
-extra hotend met nozzle en heartbreak met teflon binnenkant)
Eventueel met tussen de 800 en 900 gram HotOrange3D pla zeeblauw voor 16 euro meer.
(dit is een rol die ik zelf nog goed kan gebruiken, maar ik snap het als u wat meer pla erbij wilt om meteen er goed mee te kunnen starten.)
Wat ik er zelf aan verbeterd heb:
-schermpje heb ik bovenop het kastje gezet met zelf ontworpen houder
-een x en y as belt tensioner van thingiverse geprint en gemonteerd
-een brace van thingiverse geprint en gemonteerd (printer zit vast aan de tafel, is daarom nu zeer stabiel)
-gaten in de tafel geboord om filament via een buisje door de tafel te laten gaan en de kabels voor het lcd schermpje er door heen te laten gaan.
-heatbed kabels verbonden door XT-60 en de temperatuurmeter ervan met een servo kabel.
-lokbuild stikker (20x20 cm) als build plate, hierop komt het materiaal goed vast te zitten en hiermee hoef je niet bij iedere print de schilderstape te vervangen.
Voor vragen kunt u altijd een berichtje sturen via marktplaats of mailen naar [email protected] of als je de printer werkend wil zien kun je ook even langs komen.
Specs:
-Volume is 20x20x25 cm
-Heated bed temp 0-60 celcius
-Nozzle diameter 0.4 mm
-Vermogen 250 watt
-Max print temp 250 celcius
-Kast is ongeveer 1 meter hoog en is 50 cm breed en 50 cm lang
Wordt geleverd met:
-anet a6
-kastje gemaakt van 2 IKEA lack tafeltjes
-inbussleutel
-usb met 16 gb sd kaart
-kabel om printer met pc te kopellen
-2 rollen pla, doorzichtig en wit (bij elkaar denk ik nog 100 gram)
-2 filament houders (1 vast op lack tafel en de ander is geprint in het wit en kan je op de printer zetten)
-extra hotend met nozzle en heartbreak met teflon binnenkant)
Eventueel met tussen de 800 en 900 gram HotOrange3D pla zeeblauw voor 16 euro meer.
(dit is een rol die ik zelf nog goed kan gebruiken, maar ik snap het als u wat meer pla erbij wilt om meteen er goed mee te kunnen starten.)
Wat ik er zelf aan verbeterd heb:
-schermpje heb ik bovenop het kastje gezet met zelf ontworpen houder
-een x en y as belt tensioner van thingiverse geprint en gemonteerd
-een brace van thingiverse geprint en gemonteerd (printer zit vast aan de tafel, is daarom nu zeer stabiel)
-gaten in de tafel geboord om filament via een buisje door de tafel te laten gaan en de kabels voor het lcd schermpje er door heen te laten gaan.
-heatbed kabels verbonden door XT-60 en de temperatuurmeter ervan met een servo kabel.
-lokbuild stikker (20x20 cm) als build plate, hierop komt het materiaal goed vast te zitten en hiermee hoef je niet bij iedere print de schilderstape te vervangen.
Voor vragen kunt u altijd een berichtje sturen via marktplaats of mailen naar [email protected] of als je de printer werkend wil zien kun je ook even langs komen.